Taki był temat lekcji otwartej przeprowadzonej przez panie: Monikę Wardęcką i Milenę Czechowską-Klucz w klasie I c. Dzisiejsza lekcja rozwijała u uczniów logiczne myślenie, spostrzegawczość oraz dostrzeganie zależności przyczynowo-skutkowych. Pani Monika zadbała o realizację celów dydaktycznych, a pani Milena o włączenie uczniów neuroróżnorodnych w proces lekcyjny, tak, aby mogli oni w pełni wykorzystać swój potencjał.
Trzeba przyznać, że pierwszoklasiści byli bardzo zaangażowani i zaintrygowani, co też się zadzieje z ich fasolkami.
Od jutra będą uzupełniać kartę obserwacji i za kilka tygodni zobaczą efekt swoich działań. Podczas lekcji była obecna pani Sylwia Gwizdała - doradca metodyczny z ramienia Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy , której serdecznie dziękujemy za wsparcie.
Zajęcia obserwowała też pani Monika Łukomska - mentor pani Mileny Klucz-Czechowskiej.
Wszystkim gościom lekcja się podobała i też nie mogą się doczekać fasolkowych roślinek
Marzena Wolska
#SzkołaĆwiczeń