Ile waży powietrze w sali 31? - z takim problemem zetknęli się w piątek uczniowie klas 7. Najpierw na ich twarzach pojawiło się zdziwienie, ale kiedy na tablicy wyświetliła się gęstość powietrza, ostro zabrali się do pracy. W ruch poszły przeróżne miary, a w sali zapanował twórczy chaos. Niektórzy przy użyciu zwykłej linijki i sprytu, zmierzyli długość i szerokość sali - wystarczyło policzyć płytki podłogowe! A potem już tylko zostało mnożenie, a że był to Dzień tabliczki mnożenie, pięknie się wszystko zgrało:) Uczniowie poradzili sobie nawet z przeliczaniem jednostek! Jestem pod wrażeniem ich współpracy i zaangażowania w realizację zadania. Przyjemnie było obserwować taką aktywność, przy okazji której zupełnie niepostrzeżenie rozwijać liczne kompetencje - matematyczne i przyrodnicze, społeczne i osobiste, a nawet te w zakresie przedsiębiorczości.